wyszukiwanie zaawansowane
1 » Regulamin2

Regulamin

§ 1 KOSZTY DOSTAWY
1. Wszelkie koszty dostawy ustalane są przy finalizacji zamówienia.
2. Koszt przesyłki krajowej standard wysyłanej za pośrednictwem DPD - 15 zł.
3. W przypadku wysyłek zagranicznych za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, DHL, UPS) oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej, koszt dostawy uzależniony jest od kraju docelowego oraz wagi produktu.

§ 2 SPOSÓB PAKOWANIA
1. Każda nasza przesyłka jest starannie pakowana.
2. W przypadku, gdy przesyłka dotrze do Państwa uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu reklamacji w obecności kuriera doręczającego.

§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.baczewskadesign.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich (PLN). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową oraz drogą mailową na adres: baczewskadesign@gmail.com.
3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych.
7. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
8. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
9. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą, poprzez PayPal oraz DotPay.

§ 4 KOSZTY I TERMIN WYSYŁKI
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „cennik transportu”.
5. Istnieją towary z wydłużonym terminem oczekiwania, tzw. towary na zamówienie. Termin oczekiwania i realizacja jest podawana na stronie, jednak prosimy o indywidualny kontakt w celu wyznaczenia dokładnego terminu realizacji.

§ 5 CZAS DOSTAWY
1. Przesyłki krajowe DPD –  do 2 dni roboczych od momentu zrealizowania zamówienia.
2. Przesyłki międzynarodowe  –  kraje UE do 5 dni roboczych od momentu zrealizowania zamówienia. Pozostałe kraje ustalane indywidualnie. 

§ 6 PŁATNOŚCI
1. Na każdy sprzedany produkt wystawiamy dowód zakupu (paragon, fakturę).
2. Płatności można dokonać za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, w tym systemu Pay Pal lub przelewem na nasze konto bankowe. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. 

§ 7 ZWROT I WYMIANA
1. Akceptujemy zwroty lub wymianę zakupionego towaru w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.
2. Nie przyjmujemy zwrotów towarów zrobionych bezpośrednio na zamówienie Klienta, gdy usługa została wykonana w pełni za zgodą konsumenta (który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez producenta utraci prawo odstąpienia od umowy).
3. Klient ma prawo odstąpić od umowy lub dokonać wymiany w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu.
4. Podstawą uznania odstąpienia od umowy lub wymiany produktu jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub oświadczenie o chęci wymiany zakupionego produktu oraz otrzymany przy zakupie paragon.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
6. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, od daty otrzymania przez nas przesyłki.
7. W przypadku zwrócenia części zakupów przy których klient nabył dogodność darmowej przesyłki zwrócona kwota będzie potrącona o koszt wysyłki.

§ 8 REKLAMACJE

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności (nie dotyczy towarów zrobionych na indywidualne zamówienie Klienta). 
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

§ 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Wszelkie dane osobowe wykorzystywane są przez sklep internetowy Baczewska Design tylko na potrzeby realizacji zamówienia.

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.). 2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).


Data opublikowania regulaminu: 01.09.2018 r

DANE KONTAKTOWE SPRZEDAWCY:
Baczewska Design Maria Ulman-Baczewska
ul. Modrzewiowa 15 B
80-297 Banino
tel. 602 480 697
NIP: 5691806440
Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.